.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محدودیت خوابگاهی براي دانشجويان جدیدالورود دانشگاه مازندران

خبرنگارشمال نیوز: معاون دانشجويي دانشگاه مازندران گفت، دانشگاه مازندران فاقد امکانات خوابگاه می‌باشد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوزدربابلسر: دكتر يوسف‌محنت‌فر، ضمن تبریک و خیر مقدم به دانشجویان عزیز جدیدالورود دانشگاه مازندران گفت: با توجه به نبود خوابگاه به دانشجویان عزیز در دفترچه برحسب ضرورت و الزام بیان شده که " دانشگاه مازندران فاقد امکانات خوابگاه می‌باشد " با این توصیف دانشجویان عزیز باید در حین انتخاب رشته به نبود خوابگاه در این دانشگاه دقت لازم بعمل می آوردند . ما برای کمک به دانشجویان و خانواده‌های محترمشان "ستاد اسکان دانشجویی" در حوزه معاونت دانشجویی تشکیل داده‌ایم این ستاد با اطلاعات لازم از خوابگاه های بخش خصوصی که تابع و زیر نظر این معاونت قرار دارند واگذاری خوابگاه درسال تحصیلی ۹۲ - ۹۱ برای دانشجویان جدید الورود در نظر دارند.
وي در ادامه افزود: یک بار دیگر باید بیان کنم که دانشگاه مازندران به دانشجویان دوره روزانه و شبانه خوابگاه واگذار نمی کند. زیرا با محدودیت شدید در اسکان روبرو می‌باشد. دانشجویان در سال اول تحصیل با پرداخت اجاره بهاء از طرف خود دانشجو و با قیمت آزاد درخوابگاه‌های بخش خصوصی از طریق ستاد اسکان دانشجویی اسکان داده خواهند شد. ما تعداد بسیار کمی فقط برای دختران که دارای شرایط لازم (کمیته امداد و بهزیستی و ایثار گران یا فوت پدر و بی‌سرپرست) باشند با ارائه مدرک معتبر بعد از بررسی بعمل آمده، خوابگاه داده می‌شود ولی دانشجویان محترم عمدتا باید از طریق ستاد اسکان دانشجویی پیگیری خوابگاه خود باشند. در دفترچه هم قید کرده‌ایم که برای مقاطع مختلف(کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری) خوابگاه نداریم همچنین دانشگاه مازندران تحت هیچ سرایطی خوابگاه متأهلی واگذار نمی کند زیرا اصلا خوابگاه متاهلی ندارد.البته وام ودیعه مسکن از طریق صندوق رفاه دانشجویان کشور داده می شود خانواده های محترم اطمینان داشته باشند ما خوابگاه‌های که با ستاد اسکان دانشجویی هماهنگی دارند تحت نظر معاونت دانشجویی می‌باشد. ما نظارت همه جانبه از قبیل بهداشت درمان و تعیین مقررات خوابگاه هی برانها داریم .
دكتر محنت‌فر درخصوص تغذيه دانشجويان اظهار داشت: در امر تغذیه دانشجویان ما با تأکید بر نظارت کمی و کیفی در صدد ان هستیم که امسال با رعایت همه جانبه در هزینه های طبخ و توزیع غذا دانشجویی تا آنجا که امکان دارد کیفیت غذا را افزایش دهیم و بدین خاطر اداره تغذیه با همکاری مجدانه پیمانکار دانشگاه این مهم را دنبال خواهد نمود . مرکز بهداشت و درمان دانشگاه نیز بطور منظم از این سلف سرویس بازدید کرده و گزارش آن را بطور مستقیم به معاونت دانشجویی ارائه می‌کند. پرسنل اداره تغذیه شامل کارشناس تغذیه دو ناظر تغذیه همراه با رئیس بهداشت و درمان دانشگاه مسئولیت نظارت برکمیت، کیفیت و بهداشت غذاهای ارائه شده در سلف ها، رستوران ها دانشجویی و کارمندی و اساتید را بر عهده دارند که در هر وعده غذایی یکی از ناظرین جهت دریافت نظرات دانشجویان و انعکاس آن به اداره تغذیه در سلف ها حضور خواهد داشت.
وي افزود: در این خصوص همکاری دانشجویان با اداره تغذیه و مسئولین سلف سرویسها مهم تلقی می‌شود و از همه دانشجویان عزیز تقاضای همکاری و همیاری لازم را داریم .
معاون دانشجويي دانشگاه در پايان اذعان داشت: همه دانشجویان عزیز انتظار دارم برای اطلاع بیشتر از نحوه خدمات‌رسانی در هر زمینه‌ای از جمله بیمه، وام‌ها ( وام شهریه ودیعه مسکن و ...) به سایت دانشگاه و یا مسئولین خدمات رفاهی دانشکده خود مراجعه نمایند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.